دلتنگ

عـــاشـــقانــه هـای عــمـــــــــاد و الیـــ♥ـ ـکا

از تمام این دنیا، چشم های تو مرا کفایت می کند. دوستت دارم مهربانم

دلتنگ

 

گاه دلتنـــــــگ می شوم

 

 

دلتنـگتر از تمام دلتنـــــــگی ها

 

 

حسرت ها را می شمارم  و باختن ها

 

  وصدای شکستن را

 

نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم...

 

وکدام خواهش را نشنیدم

 

وبه کدام دلتنگی خندیدم  که چنین

 

دلتنگـــــــــــــــــ شدم

 



نظرات شما عزیزان:

♡Mahshid♡
ساعت19:39---3 ارديبهشت 1393

سلام وبلاگت عالیه آقا عماد .... ممنون که به وبلاگم سر زدی ..... فقط اینکه من یه سوالی داشتم؟ این قالب وبلاگتون رو از چه سایتی گذاشتین خیلی قشنگه

 

پاسخ الیکا: مرسی عزیز نظر لطفته.... در مورد قالب هم من در جریان نیستم ....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:23 ] [ عـ♥ـمـ♥ـاد ] [ ]