پست ثابت ** الیــــــکام **

عـــاشـــقانــه هـای عــمـــــــــاد و الیـــ♥ـ ـکا

از تمام این دنیا، چشم های تو مرا کفایت می کند. دوستت دارم مهربانم

پست ثابت ** الیــــــکام **

الیـــــــــــکام لحظه هایم مال تـــــــــو

ب قیمت صفــر "تومن"

همین ک

"تو" کنار "من" باشی

ثروتمندترین انسانم.



نظرات شما عزیزان:

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت13:01---24 تير 1393
آدم یک جایی دست به خودکشی میزند؛

نه اینکه تیغ بردارد و رگش را بزند، نه!

قید احساسش را میزند …


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت23:46---22 تير 1393
روزی میــرسد …

بـــی هیــــچ خَبـــَـــری …

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم …

دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب …

رآه خــــوآهم افتـــــآد …

مَـــن کـــه غَریبـــــم …

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم …

همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…


اجی asal
ساعت15:04---19 تير 1393
ساکت نیـــــــــــــــــــــســــــ تم ...

لبهایم هم نســــــــــــــوخته ...

فقــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــط

تمام من تاول زده از اشی که نخوردم ...!


atefeh
ساعت13:45---9 تير 1393
Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPДм



الیـــ♥ـ ـکا
ساعت23:41---4 خرداد 1393
حـرفي نـدارم …



مـن حـاضـرم حـتي جـانم بـه لبـم رسـد …!



اگـر جـانم تـو بـاشي …
پاسخ: فدااااااااااااااااااااااااات عشـــــــــــــــقم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت23:24---4 خرداد 1393
چه احساس قشنگی داری وقتی فرسنگها فاصله ست بین تو و اون ولی از نفس بهت نزدیکتره از نفس بهش نزدیکتری چه عمقی داره.


پاسخ: اري عمقش شصتاد متره


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت20:57---4 خرداد 1393
مرد نباید زانو بزنه جلوﺕُ حلقه ازدواﺝُ



تقدیمت کنه ...



مرد باید حلقه رو بچپونه تو انگشتت ...



بگه خانوم جمع کن



بریم خونه دیگه مال من شدی! :|
پاسخ: اوه اوه ايول مرددددددد


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت20:39---4 خرداد 1393
خودتان را ب زور در قلب هیچ آدمی نچپانید....

جا نمی شوید فقط چروک می شوید.
پاسخ: لايــــــــــك خاونم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت20:33---4 خرداد 1393
دل یک زن تمام دنیای اوست.


شاه دنیایش باش ای مرد!


ن سردار سپاهی ک احساسش را در هم می شکند!!!!!!!!!
پاسخ:
پاسخ:اصن من سرباز دلت عزيزم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت14:30---4 خرداد 1393
میگویند دلتنگ نباش مثل این میمونه به آب

بگن خیس نباش...!!!!


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت14:06---4 خرداد 1393
همیــشه مـی تـرسیـدم تـو را از دسـت بدهـم، همیشـه مـی ترسیـدمــ رهـایـمـ کنـی مـرا تنـها بگـذاری. . .



امـا تـو آنقـدر خـوبـی کـه بـه عشـق و دوستــ داشتنتــ وفـاداری کـه حتـی یکــ لحظـه نیـز فکـر نبـودنتــ را



نمیکنـم



همینـ مرا خوشحـال میکنـد ، همیـن مـرا بـه عشـق همیشـه داشتنتـــ امیـدوارمــ مـی کنـد. . . !
پاسخ:مرسي عشقم


atefeh
ساعت17:17---21 ارديبهشت 1393
روزی میـــــَـــرســב بـــی هیــــچ خَبـــَـــری

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم

בر جـــآבه هــآی بـی انتهــــآی ایـنבنیــ ــ ـآی عَجیـــــب

رآه خــــوآهم افتـــــآב
مَـــن کـــه غَریبـــــم

چـــه فَــــرقیבآرבکجـــــآی ایـــنבنیـ ـــ ــآ بـآشــــم

همــه جــــآی جهــــآن تنهــــــــــــــایی بــــآ مَـــن است...


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت23:25---16 ارديبهشت 1393

باهات قهرم دیگه دوست ندارم

پاسخ: دروغ ميگي هههههههههههههههه



الیـــ♥ـ ـکا
ساعت23:23---16 ارديبهشت 1393

تا تو باشی تبلیغ نکنی


بله این جوریاست

پاسخ: بذا منم دارم برااااااااااااااااااااااااااات
پاسخ:مياي تبليغ ميكني؟؟؟؟؟ حالتو ميگيرم واستا عشقم



ღعاشقانه های سینا و سرورღ
ساعت0:41---6 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید به وبلاگ منو عشقم بیایید منتظر نظرات خوبتونیم !
http://sinalovesoror.loxblog.com/


amirhossein
ساعت20:48---27 فروردين 1393
دنیا حسوده و پر گرگ، من مراقب نبودم و یه لحظه غفلت کردم، گرگه لباس گوسفند پوشید و عشقمو دزدید، شما مواظب عشقتون باشید آقا گرگه در کمینه!!!!!
پاسخ: مراقبم هیچ گرگی وجودشو نداره ...


amirhossein
ساعت0:13---23 فروردين 1393
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥
هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥
حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥
تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥
تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥
تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥
کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥
موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥
همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥
حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥
پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥
امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥
ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...
واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥
اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥
روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥
یادت باشه خیلیا دوست دارن...
دوست...♥♥♥♥
اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥
اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...
اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥.


amirhossein
ساعت20:18---19 فروردين 1393
سلام خوبی عماد جون؟
وب زیبایی داری.لینک شدی تو هم منو بلینک .منتظر نظرای قشنگت هستم فعلا بای


elika
ساعت23:19---18 فروردين 1393
بـے آنکـﮧ اجازه بگیرב

قــَلبم را اسیر نگاه خویش کرב

و مَـטּ نیز بـے آنکـﮧ بـבانم چرا

چشمانَم را بـﮧ انتظار نگاهَش روانـﮧ ساختم

و פـال بـے آنکـﮧ بخواهم

בر فراقش گونـﮧ هایم را میزباטּ شـَبنم چشمانـَم ساختـﮧ ام

فرشته ی منی تو


پاسخ: تو آن فرشته ای که وقتی در فصل بهار راه می روی ، برگ درختان انتظار پاییز را می کشند تا جای پاهایت را بوسه بزنند... ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●شُمــا بیــشتـــر عشقم ●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙


elika
ساعت23:18---18 فروردين 1393
وقتی تو نیستی …
شادی کلام نامفهومی ست !
و ” دوستت می‌دارم ” رازی‌ ست که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟
اینجا که ساعت وآیینه و هوا … به تو معتادند

پاسخ: بی تو دنیا رنگی ندارد ، خنده با من انسی ندارد کاش می شد بودی کنارم ، گرچه آهم سودی ندارد ، بوسه می دادی نغمه ام را ، چون که شعرم نائی ندارد عزیزم.


elika
ساعت23:14---18 فروردين 1393
هیچ رؤیائی

به پای بیداریم با تو

نمی رسد

خواب ها

فقط خودشان را

اذیّت می کنند


پاسخ: تمام ترانه هایم ترنم یاد توست و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست.ای زلال تر از باران و پاکتر از آیینه به وجود پر مهر تو می بالم و تو را آن گونه که می خواهی دوست دارم.ای مهربان پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود و زیبایی ات را به رخ فرشتگان خواهد کشید.تبسمی از تو مرا کافیست که از هیچ به همه چیز برسم


elika
ساعت23:11---18 فروردين 1393
مدت هاست به دنبال زندگی ام رفته ام

همان که تو خواسته بودی!

اما از هر طرف می روم باز هم به تو می رسم!

انگار تو

زندگی ام شده ای....!

... تمام زندگی ام..
پاسخ: بوسه هایت انار را می ترکاند، نفس هایت سیب را می رساند، آغوشت ابر را می باراند پاییزترینی تو! {گل} {قلب}


atefeh
ساعت9:02---1 فروردين 1393
عزیزم سال نو مبارک
پاسخ الیکا: مرسی همچنین.


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت18:45---22 اسفند 1392
نزديک عيده، توي خونه تکونيه دلت، مارو بيرون نکني!!!


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت20:53---9 اسفند 1392
درد دارد " امـــروز " حرفــــــــــــــــــی حرفــــــــــــــــــی بـــرای گفتــــن نداشــته باشــی باشــی با کســــــــــی کــه تا " دیروز" تمام حــرف هایــت را فقــط فقــط به او میگفتی
پاسخ: لــــــایـــــــــک خـــــــــانـــــــــــــــــومــــــــــــــــــــم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت20:37---9 اسفند 1392
من کی گفتم دوست ندارم؟ من فقط تو رو دوس دارمــــ
پاسخ: میدانم میدانم هههههههههه بوووووووووس


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت20:44---7 اسفند 1392
هــــمیشه داشتنِ بهتـــرین ها به آدم غــرور خاصـــی میده...

مغـــرورترینــــم !!!

چـــون تــــو بهتــــرینی
پاسخ:منم مغرور ترینم وقتی باهمیم فــــــــــــــــــــــدات خانومیه خودم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت20:16---7 اسفند 1392
چـــہ حـــال عجیبــــے בارҐ

نــــہ میتــــوانـم تــــو را בوســــت בاشتــــــہ باشــــــم ...

و نـــــہ غیـــــر تــو را . . .
پاسخ: قربونــــــــــــــــــت عزیزم بـــــــــــــــوس بـــــــــــــــــــوس. منو دوس نداری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (شکلک عصبی)


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت22:34---28 بهمن 1392
توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “ دوستت دارم ”


پاسخ:من عاشـــــــــــقتم نفسم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت14:50---27 بهمن 1392
مرسی عشقمــــ

واقعا غافل گیر کننده بود

خیلی دوست دارمـــــــــ عزیز من
پاسخ:خواهش عزیزم منم دوست دارم بوووووووووووووس. امیدوارم خوشت اومده باشه


آریا
ساعت5:31---24 بهمن 1392
سلام عزیز وبلاگ زیبایی داری از مطالب وبلاگت خوشم اومد اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سربزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1398برچسب:, ] [ 4:1 ] [ عـ♥ـمـ♥ـاد ] [ ]