عشق ابدی

عـــاشـــقانــه هـای عــمـــــــــاد و الیـــ♥ـ ـکا

از تمام این دنیا، چشم های تو مرا کفایت می کند. دوستت دارم مهربانم

عشق ابدی

 

 

 

 وقتی رفتی فهمیدم دوزخ چیست

وقتی چشمانم منتظرت ماند فهمیدم برزخ چیست

حالا بیا و بهشت را معنا کن …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

و من نماز آیات می خوانم هراس ندیدنت را … 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند!

یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

و من هنوز تو را مثل “تمام شد” مشق شبم دوست دارم …

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

من یک جای دنیا خیلی خوشبختم!

در چارچوب قاب عکس دونفریمان …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زمین به آسمان بیاید

آسمان به زمین

حواسم نه پرت شیطنت های ستاره ها می شود نه دلربایی گنجشگکان باغ

محو چشم های توام هنوز …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ] [ 23:45 ] [ عـ♥ـمـ♥ـاد ] [ ]